Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
budovani znacky na b2bKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky společnosti na B2B trhu
(Pavla Krejsová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//n1ufbk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie budování značky na B2B trhu
(Petra Pokorná)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153053 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Optimalizace B2B spolupráce v oblasti brandingu
(Vasil Bojkanič)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d8beg/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The impact of social media on B2B brands
(Veronika Blatská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91020 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Špecifiká budovania brandbuildingu na trhoch B2B vo firme BENDAR FMT, s.r.o
(Adriana Sečkárová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60039 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
(Lukáš Peteráč)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//k7sf5l// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The Importance of Brand on B2B Markets: Case Study of Hilti
(Martin Konečný)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/65340 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
(Kateřina Hrubešová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32004 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Porovnání investic společnosti M2C do marketingové komunikace na sociálních sítích a tištěných médií
(Jana Kučerová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gacse/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
(Daniela Stehlíčková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qgxkx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma