Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
budovani znacky na internetuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
E - business a budování značky na internetu na příkladě založení e-shopu
(Šárka Soukupová)2012, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//qbuedl// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování osobní značky na sociálních sítích
(Jakub Vích)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/y7hksi/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
(Jana Marešová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//aos715// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky s důrazem na sociální sítě
(Štěpán Vilímek)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/hgrmri/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Umělec jako respondent na internetové síti a jeho sebeprezentace online
(Jindřiška Malafová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i6dau/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Porovnání investic společnosti M2C do marketingové komunikace na sociálních sítích a tištěných médií
(Jana Kučerová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gacse/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza potenciálnych problémov a príležitostí vstupu firmy na ukrajinský trh s módou
(Martin Knap)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77333 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv vlogerů na budování značky
(Petra Kmínková)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//22um43// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv vlogerů na budování značky
(Tereza Rychetská)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ergtsk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
(Nela Luňáková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6b1b/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma