Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
build of brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
(Ludmila Naušová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//t1mcaq// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
The impact of social media marketing on brand loyalty
(Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tu34f/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The Application of Digital Media on Building Luxury Brand Awareness
(Thi Thuy Trang Phan)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75153 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Historical and present use of emotions in advertising
(Daliya Khussainova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti43c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma