Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
buying groupKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
(Lucie Redlová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113108 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Slevové portály z pohledu podniku
(Mária Okrucká)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o98ko/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Generation Z buying behavior in fashion industry
(Yelyzaveta Vasylieva)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89898 | Management / | Práce na příbuzné téma
Slevové portály z pohledu podniku
(Klára Horná)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wekws/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Slevové portály v ČR
(Libor Fuchs)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r4wzz/ | Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika a mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Slevové portály z pohledu podniku
(Petr Novák)2017, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zwcr0/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Slevové portály z pohledu podniku
(Ondřej Komárek)2013, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dg2gy/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů firem ke slevovým portálům
(Pavla Kabeláčová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/121844 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingových výdajů na výsledky vybraného internetového obchodu
(Barbora Flídrová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43462 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Typologie zákazníků slevových portálů
(Jana Malíková)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117850 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma