Theses on the same topic (having an identical keyword):
callKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Fluktuace v call centru
(Anna Skoupá)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y4ocy/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Vocabulary learning and the current trends in CALL/MALL
(Yvona Zamarská)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zjhyd/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Theses on a related topic
Linux Kernel System Call Fuzzing
(Arvind Rao)2018, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r82kv/ | Informatika / Bezpečnost informačních technologií (angl.) | Theses on a related topic
Volba povolání u zaměstnanců starších padesáti let na pozici operátora call centra
(Kateřina Kopecká)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zo7at/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Theses on a related topic
Přístup zaměstnanců call centra při telefonické komunikaci s osobami s balbuties
(Martina Šmardová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r2w1t/ | Speciální pedagogika / | Theses on a related topic
Motivační systém call centra
(Gabriela Šmardová)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//f8qv1r// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vedení zaměstnanců call centra vybrané společnosti
(Nikola Marešová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4ain1f// | Podnikání a administrativa / | Theses on a related topic
Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost
(Adéla Ráčková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85368 | Data & Analytics for Business Management / | Theses on a related topic
Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost
(Adéla Ráčková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85368 | Data & Analytics for Business Management / | Theses on a related topic
Motivace pracovníků call centra
(Vendula Furdová)2024, Bakalářská práce, Institut celoživotního vzdělávání / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//djdwit// | Aplikovaná pedagogická studia / | Theses on a related topic