Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
call center.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Fluktuace v call centru
(Anna Skoupá)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y4ocy/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Volba povolání u zaměstnanců starších padesáti let na pozici operátora call centra
(Kateřina Kopecká)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zo7at/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma
Analysis of employee satisfaction levels at call center company "Affiliated Computer Services Inc."
(Diliara Bakirova)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//h2qml4// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Přístup zaměstnanců call centra při telefonické komunikaci s osobami s balbuties
(Martina Šmardová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r2w1t/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Vedení zaměstnanců call centra vybrané společnosti
(Nikola Marešová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4ain1f// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Motivační systém call centra
(Gabriela Šmardová)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//f8qv1r// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Motivace studentů k pomoci v Krizovém call centru UTB
(Markéta Sovišová)2021, Diplomová práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4z3y06// | Sociální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Designování adaptačního procesu operátorů call centra
(Valér DZVONIK)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//tl9ovx// | Andragogika / | Práce na příbuzné téma
Zvýšení motivace zaměstnanců Call Centra
(Karolína Homolová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139835 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
(Lukáš Cejpek)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pvck8e// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma