Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
calling systemKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.
(Věnceslava Severová)2012, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//uhlb3e// | Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Práce na příbuzné téma
Telefonní objednávkový systém s využitím identifikace volajícího
(Daniel Galčan)2010, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/78639 | Informační a komunikační technologie / Telekomunikační technika | Práce na příbuzné téma
Vyvolávací systémy ve zdravotnictví - schedulingový systém
(Václav ŠTYVAR)2008, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
• http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/1763 | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma