Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

campaign proposal

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
 (Natálie ANDĚLOVÁ)

2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//b3emhu// | Marketingové řízení / | Práce na příbuzné téma

Proposal of a marketing campaign for a selected brand
 (Natálie ANDĚLOVÁ)

2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//309voo// | Marketingové řízení / | Práce na příbuzné téma

Social media campaign
 (Ivan Komlenović)

2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w4nw3/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma

The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
 (Valeriia Kabanova)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/wxwui/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

Proposal of marketing campaign for students in Azerbaijan to study at FBE MENDELU in Brno
 (Fidan Aliyeva)

2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//nga9op// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Proposal of Online Marketing Campaign to Enroll Students to Ton Duc Thang University
 (Viet Linh Vu)

2019, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//rolev4// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma

The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
 (Roman Parkhomenko)

2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//7knnmn// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma

Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
 (Adrian Wolkersdorf)

2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xziym/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma

Návrh komunikační kampaně pro aktivity Odboru výzkumu Rektorátu Masarykovy univerzity
 (Matej Nociar)

2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l3n4i/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Návrh komunikační kampaně
 (Michaela Vaisová)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/i162p/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)