Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
campaigningKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Negativní kampaň a fake news
(Václav Vlček)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vezg7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Negativní kampaně ve volbách do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2010
(Petra Vaškových)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nolyw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Negatívna kampaň v amerických prezidentských voľbách v rokoch 2000 a 2004
(Michaela Bočová)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g2968/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Současné metody politických a volebních kampaní a jejich vliv na výsledky voleb ve vybraných demokratických státech
(Lucie Pelcnerová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f6i1o/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Vybrané metody přípravy environmentálně - osvětových kampaní v práci českých neziskových organizací
(Zuzana Balounová)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cbic8/ | Humanitní environmentalistika / Environmentální studia | Práce na příbuzné téma
Krajské volby v ČR 2008 z pohledu volební kampaně
(Eva Vojtíšková)2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dxvhu/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza negativní kampaně v soudobém českém prostředí
(Matěj HLAVÁČEK)2019, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jv84kx// | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Negativní kampaň v americké politologii
(Petra Fialová)2007, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/imz1e/ | Mezinárodní teritoriální studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň jako efektivní nástroj politického marketingu?
(Martin Ivánek)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/plfwp/ | Mezinárodní teritoriální studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Analýza negativní kampaně ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2006 a 2010.
(Filip VÍTEK)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//c06w70// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma