Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
celebritaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Celebrity v české politice v letech 1996 - 2013
(Iva Procházková)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w9e9z/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Kdo, s kým, o čem, pro koho. Formát televizní písničky jako produkt spolupráce kulturních průmyslů a nástroj budování statusu pop-celebrit v 60. letech v Československu.
(Miroslava Papežová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r0z63/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
(Alesia Mukhina)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fwj2f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role celebrit jako doporučovatelů v IMK
(Libor Sojka)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ov9gs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing celebrit
(Valentina Fischová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//gxz11u// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Význam podpory celebrit v kosmetickém průmyslu mezi generací Z v Indii
(Rachel Ferrao)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91781 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Celebrity tweeting: a linguistic analysis of Miley Cyrus' Twitter account
(Denisa BARIŠOVÁ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//6dp635// | Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi | Práce na příbuzné téma
Kult celebrit (přehledová studie)
(Jarmila Šobrová)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m72up/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
(Mohamed Amine Najid)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77517 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Collaborative marketing v módnom priemysle: Spolupráce medzi značkami, celebritami a dizajnérmi
(Bianka Križanová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//3g8mef// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma