Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
celostatni preferenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
(Věra Smýkalová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1wjhui// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
(Věra Smýkalová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l1x5bt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Dlouhodobé změny volebních preferencí obyvatel okresu Bruntál
(Filip BOHÁČ)2015, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ss5kv7// | Geografie / Regionální geografie | Práce na příbuzné téma
Ke změnám v preferencích čtenářů českých deníků v letech 1990 - 2007
(Markéta Porybná)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xg47l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma