Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

celostatni preference

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
 (Věra Smýkalová)

2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//1wjhui// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
 (Věra Smýkalová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//l1x5bt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Dlouhodobé změny volebních preferencí obyvatel okresu Bruntál
 (Filip BOHÁČ)

2015, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ss5kv7// | Geografie / Regionální geografie | Práce na příbuzné téma

Ke změnám v preferencích čtenářů českých deníků v letech 1990 - 2007
 (Markéta Porybná)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/xg47l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma