Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ceske subjektyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nebankovní subjekty poskytující platební služby na českém trhu
(Karolína Hejmová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/w3632/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení vlivu environmentálních daní na podnikatelské subjekty v České republice
(Zdeněk HRUŠKA)2014, Disertační práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//9yynq0// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Subjekty exekučního řízení v porovnání s některými zeměmi EU
(Dominik SLADKÝ)2024, Diplomová práce, Fakulta právnická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//6ymjln// | Právo a právní věda / | Práce na příbuzné téma
Analýza dopadů zavedení elektronické evidence tržeb v České republice na vybrané ekonomické subjekty
(Pavlína Jedličková)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/127927 | Ekonomika a management / Účetnictví a daně | Práce na příbuzné téma
SUBJEKTY MIMOSOUDNÍHO ŘEŠENÍ SPORU PODLE ZÁKONA O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE SE ZAMĚŘENÍM NA ČESKOU OBCHODNÍ INSPEKCI
(Renata Vondráková)2017, Diplomová práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/jocnl/ | Soukromoprávní studia / Obchodněprávní vztahy | Práce na příbuzné téma
Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
(Tomáš Kočárník)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//r9z04l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Cyklický vývoj české ekonomiky a jeho dopad na podnikatelské subjekty
(Michaela Nollová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//epqtii// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
HLAVNÍ SUBJEKTY NA MEDIÁLNÍM TRHU ČR A PERSPEKTIVY JEJICH BUDOUCÍHO VÝVOJE
(Anna Syrovátková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//83slyc// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma