Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cesky televizni trhKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Televizní trh v ČR
(Miroslava RABENSEIFNEROVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cn06ue// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopady digitalizace na český televizní trh
(Ludvík Mareček)2008, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/2581 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
Význam komerčních komunikací v České televizi pro televizní trh v ČR
(Barbora Švandová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/6431 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nový věk televize? Globální trh s televizními formáty: případová studie české adaptace licencovaného sitcomu.
(Tereza Bajerová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/za9r2/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
(Viktor Petr)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u118y/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Analýza masmediální komunikace cestovních kanceláří a agentur na českém televizním trhu v letech 2011-2016
(Adam Přistoupil)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73321 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Dynamické modely masmediálního plánování: strukturální analýza českého televizního trhu
(Michal Novák)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71297 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu
(Šárka Menšíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71238 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Zaměření a sledovanost stanic na televizním trhu ČR
(Johana Burešová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78220 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží
(Aidana Kostenko)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78997 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma