Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cesti spotrebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
(David Srb)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/tkylh/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Dopad krize COVID-19 na chování spotřebitele na trhu s potravinami
(Soňa Lavičková)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/vhuuo/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
(Alice Baculáková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eiemy/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
(Tamara Charashvili)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w4nk7/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
(Nikol Tomášková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/a9k4r/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Udržitelné chování českého spotřebitele v oblasti bydlení
(Aneta Lantorová)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//euu7l5// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele v segmentu ECO produktů na českém trhu
(Anastasiya Grygorenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83002 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování spotřebitele na trhu čokoládových tabulek na českém a německém trhu
(Kateřina Pokorná)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82001 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Ochrana spotřebitele v České republice a Evropské unii se zaměřením na kvalitu potravin
(Lucie Kantorová)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146941 | Aplikovaná ekonomie / Mezinárodní ekonomické vztahy | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele v oblasti kávy v České republice a porovnání s vybranými zeměmi.
(Petra Kadlčíková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85847 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma