Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cestovni procesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Proces získávání pracovníků v organizaci
(Lenka Müllerová)2016, Bakalářská práce, Fakulta 900 / Vysoká škola regionálního rozvoje
• http://theses.cz/id//fy55xa// | Bezpečnostní management v regionech / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru dovolené po Evropě
(Petr NOVÁK)2018, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//qhujap// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
(Helena Schmittová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20659 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Povolovací proces a jeho vliv na umístění stravovacího zařízení v území
(Sebastian Kuršel)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/ugsd6/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza vybraných cestovních kanceláří na českém trhu v souvislosti s pojištěním záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře
(Petra Čeledová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vndgq/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Čarodějnické procesy a cestovní ruch na Jesenicku
(Veronika Mičková)2013, Bakalářská práce, Hornicko-geologická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/98119 | Geologické inženýrství / Geovědní a montánní turismus | Práce na příbuzné téma
Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace
(Anna Tietzová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/qwiqy/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
(Kateřina Hanišová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/f5fh5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Aplikace cíleného marketingu v cestovní kanceláři
(Jan Škoda)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//g6rony// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma