Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
charakteristika spotrebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky
(Karolina Kůtová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45315 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Charakteristika poptávky po produktech zdravé výživy
(Alena Beránková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31980 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů dle vybraných charakteristik
(Kateřina Zajanová)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d9v7i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Bio - bedýnky versus bio - košíky: charakteristiky spotřebitelů biopotravin
(Jana Unčovská)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/syk1a/ | Humanitní environmentalistika (tříleté) / Humanitní environmentalistika | Práce na příbuzné téma
Vliv negativní reklamy na nákupní chování spotřebitele
(Veronika Müllerová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76373 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Ochrana spotřebitele
(Jana Vlčková)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/jew6u/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Ochrana spotřebitele v politikách Evropské unie se zaměřením na klamavé praktiky obchodníků
(Eliška Korbová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87562 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Oliver Holman)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uqg0v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Kamila Frolíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uz3pc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží se zaměřením na dospívající mládež
(Pavla Baťhová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zuwx5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma