Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
chocolate marketKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Application of the Marketing Analysis Tools for Launch New Product to the Chocolate Market.
(Martin Tomáš)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//pkrl1m// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Chocolate Confectionery market analysis - United Kingdom
(Alexandra Kiš Bandiová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48641 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Economic Analysis of Chocolate Market in the Czech Republic
(Petra Jovbaková)2013, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//id3486// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Financial Analysis of Chocolate Industry in Kazakhstan
(Diana Yerezhepova)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//u1ha93// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Hedonic Pricing of Chocolate Characteristics: Does Fairtrade Certification Have Any Effect?
(Romoke Mariam Lawal)2023, Diplomová práce, Fakulta tropického zemědělství / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3a8lmd// | International Development and Agricultural Economics / | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými cukrovinkami v České republice
(Ingrid Oboňová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//iwicz7// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu čokolády v České republice
(Barbora Květoňová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80324 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu čokolády
(Tereza Bláhová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153247 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
(Nikola Spurná)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79179 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu tabulkových čokolád u studentů
(Renata Popelková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58329 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma