Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
chovani v miste prodejeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu
(Barbora Žáková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76508 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Chování zákazníků v místě prodeje se zaměřením na zhodnocení atraktivity vybraných vystavení produktů Lindt
(Alžběta Ceeová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72734 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
(Lucie Havránková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/taziw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
(Nikola Nosková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m9a4x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice
(Tereza Fogašová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//5oogvl// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Štěpánka Čačíková Kodlová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qegdx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
(František Kuděj)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94351 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje
(Miroslava MACHŮ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tqedcs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie v oblasti rychloobrátkového zboží
(Radim Boháč)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83007 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza prodejů uměleckých děl v aukčních síních České republiky v letech 2001-2020
(Jaromír Vondra)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ks4hlk// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma