Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cider marketKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C
(Daniel Erben)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92729 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů spotřebitelů ke značce na trhu ciderů
(Veronika Kurtinová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152819 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Statistické hodnocení zavádění nového výrobku na trh
(Zuzana Ženíšková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9991/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
PRODUCTION DE BIERE ET DE CIDRE EN BRETAGNE ET COMPARAISON AVEC LES AUTRES REGIONS FRANCAISES
(Helena Fejfárková)2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//ke4k4a// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Vývoj produktové nabídky společnosti Plzeňský Prazdroj
(Michaela Duchoňová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14311/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Volba marketingové strategie při vstupu nového produktu na trh
(Kateřina Nováková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19504 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma