Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cile znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Obchodní strategie značky Luisa Cerano se zaměřením na Českou republiku
(Eva Hanzalíková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85104 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání regionální značky
(Aneta Kazdová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/d12c5/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání regionální značky
(Lucie Janovcová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/o2g17/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Role sponzoringu na tvorbě image značky
(Tereza Nohavcová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mdmy3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
(Silvie Hynčicová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//5xl8l8// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
(Jakub Roh)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//val8sd// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma