Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cile znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
(Nikola Minaříková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//asmtm5// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza budování značky
(Lucie Šmídová)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x0xtz/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
(Nela Luňáková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6b1b/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky města Karviná
(Zuzana Foltýnová)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jeyna/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Petra Kotíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaoqd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
(Barbora Kučerová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/srjic/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úspěšnost značky v cestovním ruchu
(Helena ŽÁKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//tfcsvp// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující proces budování značky
(David Cvrkal)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k4c6n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
(Klára Valentková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e12ci/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma