Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cileni reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
(Kateřina Pěničková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86115 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
(David Hubáček)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9304/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Ochrana osobních údajů v systémech internetové reklamy
(Jan Tomíšek)2023, Disertační práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mkykz/ | Teoretické právní vědy (čtyřleté) / Právo informačních a komunikačních technologií | Práce na příbuzné téma
Behaviorální cílení online reklamy
(Marek Adamkovič)2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB6799 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Relevantnost televizní reklamy z hlediska diváků
(Lucie Pšeničková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86634 | Management / | Práce na příbuzné téma
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
(Vít Holubovský)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Porovnání vlivu reklamy na děti předškolního a školního věku
(Linda Sywalová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54470 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Rozšíření uživatelských profilů pro účely cílené reklamy
(Filip Hadač)2019, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//awpu2e// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Možnosti cílení a využití PPC reklamy v České republice
(Samuel Beniak)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//5bhnz4// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Proměna české tiskové reklamy cílené na ženy od roku 1900 po 20. léta 20. století
(Lucie FEREŠOVÁ)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//kzpibr// | Historie / Historie - Sociologie | Práce na příbuzné téma