Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cileni reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Behaviorální cílení reklamy na internetu
(Kateřina Uhrová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29798 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X
(Adéla Topolčanová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1yyaya// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Cílení reklamy v televizním vysílání
(Radek Michelfeit)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30996 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Cílení reklamy na internetu
(Alena Pokorná)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36063 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
"Get paid to" společnosti: problematika zprostředkování placené reklamy
(Olga Prokopová)2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fau4a/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy pro děti a mladistvé v České republice a Evropské unii
(Elizabeth JÍROVÁ)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//g2aczg// | Specializace v pedagogice / Zu-SVu | Práce na příbuzné téma
Využití PPC reklamy v reklamní síti Google
(Jana Vacková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38622 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání televizní reklamy studenty vysokých škol
(Lucie Hérová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44657 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
(Veronika Pavlová)2014, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8194r0// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení využití behaviorálně cílené reklamy na internetu u vybrané společnosti
(Martina Balíková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//1urkkl// | Master of Business Administration (MBA) / | Práce na příbuzné téma