Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cimaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Čím chladnější plavání, tím vřelejší vítání
(Iva Kouřilová)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lot3q/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas | Práce na příbuzné téma
Čím budeš, až budeš velký?
(Denisa Tatíčková)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/me6rw/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma
Čím budu a čím se stanu, aneb představy žáků primární školy o řemesle a volbě povolání
(Miroslava ŠILAROVÁ)2012, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//9vlnol// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení provozu ČOV Čím
(Kateřina Hanišová)2020, Bakalářská práce, Fakulta životního prostředí / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fp14lm// | Krajinářství / Vodní hospodářství | Práce na příbuzné téma
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
(Katarína Ďurišová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//2zv8am// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Personalistický tomismus W. Norrise Clarka. "Buď plně tím, čím opravdu jsi."
(Alžběta VAŠKŮ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//3irs3b// | Humanitní studia / Filozofie - Historie | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Personalistický tomismus W. Norrise Clarka. "Buď plně tím, čím opravdu jsi."
(Alžběta VAŠKŮ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//bpjewo// | Humanitní studia / Filozofie - Historie | Práce na příbuzné téma
Čím se liší venkovská rodina od městské?
(Miroslava Holubová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qoqkkb// | Veřejná správa a regionální rozvoj - k. s. Sez. Ústí - Tábor / | Práce na příbuzné téma
To, s čím jsme se setkali, nemá obdoby. Výběrová rekreace ROH a vybrané zotavovny ve východních Čechách.
(Adéla Zvárová)2022, Diplomová práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//m5zrxs// | Historické vědy / Kulturní dějiny: Péče o kulturní dědictví | Práce na příbuzné téma