Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cinema advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kinoreklama v ČR a její vývoj po nástupu multikin na domácí trh
(Jakub Matalík)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gmc49/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
POSTOJE SPOTŘEBITELŮ K REKLAMĚ V KINĚ
(Diana Hnátková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69862 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Efektivita a nové využitia kinoreklamy
(Peter Varga)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kxro0r// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti a využití kinoreklamy
(Jakub Vrzala)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6kc4e1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele
(Jana Šobotníková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yuzns/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma