Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cinsky spotrebitelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Obchodní plán – výuková jazyková aplikace pro čínsky hovořící zákazníky
(Anna Maryšková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75340 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování a životní způsob čínských spotřebitelů v současné době
(Haochen Tian)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/atfrp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Čínský automobilový sektor: na cestě ke světové dominanci?
(Jan Bejkovský)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39463 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komparace preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice
(Jakub Jakoubek)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/fswxx/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
(Yiying GUO)2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ucfrzr// | Ekonomika a management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační srovnání postojů spotřebitelů k původu potravin ve vybraných zemích
(Irina Zharkova)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143309 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Využití online marketingu v prostředí čínského trhu
(Petra Kotalová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68782 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu
(Martin Kopl)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15434 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kulturní hodnoty v čínské společnosti ovlivňující tvorbu reklamy
(Lucie HRADILOVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//gnf8vy// | Humanitní studia / Čínská filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Ochrana českého spotřebitele ve spojitosti s nákupem z čínských e-shopů
(Tereza POLÁČKOVÁ)2019, Diplomová práce, Právnická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//gwz5p7// | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma