Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
communication toolKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Ilya Abdrakhmanov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt6wm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
(Anastasiia Anpilogova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jst5x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Bakhtiyar Sissengali)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpk2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
(Dominika Kozlovská)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//awbgus// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Social Media as a Tool of Communication Strategy
(Shakhlo Strouthou)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gr2mq/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Ethics as a company’s marketing communication tool
(Veronika Šmídová)2018, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//3jh1cp// | Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Advertisement - the phenomen of communication
(Alexander Okonkwo)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nzvja/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma