Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
communications campaignKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v Českém rozhlase
(Petr Poláček)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kbarx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
(Roman Parkhomenko)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//7knnmn// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
(Eva Hájková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m067c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh efektivního komunikačního mixu na základě reklamní kampaně
(Jindřich Skrip)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ai0ya/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku
(Martina Mráčková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q4dii/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
(Matěj ŠIMEK)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gdvvnt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno
(Pavel Havlík)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//da4vd8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Tomáš Bajtler)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljocm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
(Alexandr Vostrý)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z8v74l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace značky Kofola u příležitosti 50. výročí se zaměřením na TV kampaň
(Tereza Hanzlíčková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mkx9f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma