Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
communications formsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy
(Ondřej Popelka)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42357 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací
(Barbora Denková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8upkb2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu
(Dominika HEJLOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6krppu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a její nové formy
(Lucie KRÁLOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//rs677b// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění
(Lucie Hokrová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34146 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Nové formy komerčních komunikací a jejich využití v kreativních průmyslech
(Naďa Fidrmucová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34131 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Nové formy a trendy v marketingové komunikaci
(Petra VAŇOUČKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w9hw2f// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
(Petr Král)2007, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/2957 | Mezinárodní ekonomické vztahy / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikácia vo vybranom podnikateľskom subjekte
(Anna Maková)2010, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ej5xr/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Nové formy marketingu: Branded entertainment
(Anna Pavlíčková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rw83u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma