Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
company imageKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
(Monika Klegová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j8aoa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
(Jiří Krov)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m257q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozbor image vybrané firmy/značky
(David Passler)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tr2u9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Image vybrané firmy/značky
(Thu Thuy Nguyenová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3e31/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozbor image vybrané firmy
(Tomáš Bobela)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t1r1k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv public relations na image firmy
(Michaela Bělíková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8e8w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
(Iva Jančíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s5wz6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
(Kateřina Jandová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eth3m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
(Kristýna Kosatíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y497x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
(David Randák)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ih24v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma