Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
company l'orealKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza využívání a efektivity e-learningu v rámci firemního vzdělávání společnosti L'Oréal CZ/SK
(Ivana Michalková)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/mx3hi/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost firmy L'Oréal
(Petra Komarovová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75942 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
(Tatiana Runtova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1866/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR
(Daniela Broncová)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4368 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Working out Financial Analysis of a Selected Company in Cosmetic Industry
(Jie Lang)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139867 | Hospodářská politika a správa / Finance | Práce na příbuzné téma
Incorporation of digital business into strategy of a FMCG company
(Michaela Koštová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71308 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační kampaně vybraných produktů společnosti L'Oréal
(Jozef Maljaček)2006, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/392 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo | Práce na příbuzné téma