Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
complaint managementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Management of Complaint Handling Process in a Manufacturing Company
(Karolína Tančiboková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76483 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Realizace managementu kvality v reklamačním řízení v teorii a praxi
(Karel BARVÍŘ)2015, Bakalářská práce, Fakulta strojní / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//sl4oo9// | Strojírenství / Zabezpečování jakosti | Práce na příbuzné téma
Beschwerdemanagement als zentrales Instrument der Kundenbindung
(Veronika Niščáková)2020, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vsif0h// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Systém managementu kvality s aspektem na reklamace
(Tereza Giblo)2024, Diplomová práce, Vysoká škola logistiky / VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY
• http://theses.cz/id//2amirj// | Logistika / Logistika a řízení výroby | Práce na příbuzné téma
Management stížností
(Aneta Skočovská)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/15081/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Kundenbindung im Bankbereich - Beschwerdemanagement als Kundenbindungsinstrument
(Thomas Kleineidam)2014, Disertační práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/106227 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Beschwerdemanagement als Instrument zur Stärkung der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung
(Adéla Prokšová)2018, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jd0ovo// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Řízení zpětných toků v podniku
(Jakub Mičulka)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gef29/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza účinnosti 8D reportu jako nástroje pro řízení reklamací
(Adam Hloušek)2018, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128753 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality | Práce na příbuzné téma
Analýza systému řízení kvality ve společnosti Robert Bosch České Budějovice
(Radim Svoboda)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/c8nt4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma