Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

concept prekoncept

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Komplexní rozvoj osobnosti dítěte v předškolním věku pomocí výtvarné tvorby (utváření znakové struktury - prekoncept, koncept, symbol)
 (Hana Výborná)

2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM3992 | Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku | Práce na příbuzné téma

Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově
 (Anna PISKÁČKOVÁ)

2013, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//6ov0g0// | Učitelství pro střední školy / VK | Práce na příbuzné téma

Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově
 (Michaela KOKOŠKOVÁ)

2014, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//gvceig// | Učitelství pro střední školy / VVJ | Práce na příbuzné téma

NÁMĚT, KONCEPT A PREKONCEPT VE VÝTVARNÉ VÝCHOVĚ SE ZAMĚŘENÍM NA ZDRAVOTNĚ HANDICAPOVANÉ ŽÁKY
 (Barbora BRUNNEROVÁ)

2012, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//v67fhu// | Učitelství pro střední školy / VK | Práce na příbuzné téma

Arteterapie a její využití v praxi
 (Dana Ratajová)

2009, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/x2u5a/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma

Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku živočichové
 (Michaela Kuklová)

2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/jeb68/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma

Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku neživá příroda (nerosty, horniny a půda)
 (Gabriela Makovičková)

2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/esa6j/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma

Dětské pojetí koloběhu vody v přírodě u žáků s Aspergerovým syndromem na 2. stupni ZŠ
 (Ladislava KRONĎÁKOVÁ)

2011, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//hogzgu// | Vychovatelství / Vychovatelství pro speciální zařízení | Práce na příbuzné téma