Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
consumerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
(Eva Pilmaierová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z5szm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer Buying Behavior
(Harigovind Gopinatha Kaimal)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/lgj9p/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Consumer culture and symbolic boundaries
(Sabina Lavrik)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oa5k6/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
(Stephanie Aduku)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ajsfz/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The Global Consumer Ethnocentrism
(Sofiko Momtselidze)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kd452/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
(Annaliya Peter)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/s2eb5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Understanding of ethical consumer
(Kateřina Bartoníčková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rgef4/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Commodification process in contemporary consumer culture
(Dariga Uzakbayeva)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ny9c0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma