Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
consumerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Exploring the consumer intentions on buying organic food
(Rashedul Hoque)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/imaq0/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer Trends and Lifestyle
(Candittah Wayua Muthoka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kwj2z/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Understanding of ethical consumer
(Kateřina Bartoníčková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rgef4/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer culture and symbolic boundaries
(Sabina Lavrik)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oa5k6/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
(Ernesto Triana Delgado)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/chy21/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Global Consumer Ethnocentrism
(Sofiko Momtselidze)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kd452/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Commodification process in contemporary consumer culture
(Dariga Uzakbayeva)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ny9c0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma