Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
consumer buying decision processKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
(Harsh Jadawala)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vg157f// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior
(Hemisha Patel)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//a11iif// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Marketing and Consumer Behavior
(Alissa Kazazayeva)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z7ww9/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Consumer Behavior
(Hiren Poonamchand Rathod)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pzmuy9// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
(Ashish Kumar)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lheoxi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
(Sitora Salieva)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2mz0jw// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Students Consumer Behavior on Mobile Phone Market
(Hoai Thu Tran)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//9ybu49// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma