Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
consumer perceptionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of Product Healthiness
(Richard Palán)2012, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//sya4no// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Perception of the Sharing Economy Among Generation Y: Example of the City of Brno
(Valeriy Ni)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//yqqdnt// | Finance a řízení / | Práce na příbuzné téma
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
(Katharina Kusch)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53227 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Effects of advertisement on the consumer
(Prince Pal Saini)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//yszbdi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Impact of green marketing on consumer behaviour
(Alvin George Kumbalandhanam)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/rz9t2/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Marketing aspects of consumer price perception
(Georgios Tsiligiannis)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13734 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
eCommerce Consumer Behaviour in Southeast Asia
(Yunteng Zhang)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73694 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
The use of food delivery applications among different consumer groups in the Czech Republic
(Yasmeen Al Frouh)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86809 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
(Ashish Kumar)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lheoxi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma