Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

consumer purchase decision

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
 (Raoah Marghalani)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83885 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
 (Nicole Procházková)

2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

http://theses.cz/id//ju822a// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma

Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
 (Denisa Valsová)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/73955 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
 (Leila Baizakova)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//adedsj// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

Consumer Buying Behavior
 (Harigovind Gopinatha Kaimal)

2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/lgj9p/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Consumer intentions to purchase electric vehicles: a survey
 (Petr Malík)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//idpwpi// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma

Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
 (Krizzia Mae Navarro)

2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//d5ef9e// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma

Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
 (Ashish Kumar)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//lheoxi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
 (Aliaksandra Sonets)

2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//54x2cc// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)