Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
consumer trustKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Business ethics and consumer attitudes - cynicism and trust
(Svetlana Kivi)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//l3t0uf// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
eCommerce Consumer Behaviour in Southeast Asia
(Yunteng Zhang)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73694 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma