Theses on the same topic (having an identical keyword):

consumer trust

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 » (total: 11 theses)
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
 (Jan-Michel Gawinski)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Theses on a related topic

Consumer perception of digital money
 (Forgive Adevu)

2025, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/bbowj/ | Economics and Management / | Theses on a related topic

Impact of Social Media Data on Consumer Behavior
 (Melika Amini Moghaddam)

2025, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//0ez1so// | Informatics / | Theses on a related topic

The role of AI in advertising: A study of company practices and consumer perception
 (Aruzhan Serik)

2025, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//hgjzfi// | Business Administration / | Theses on a related topic

A Study of E-Commerce: The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior
 (Neel Choksi)

2025, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//bczx03// | Informatics / | Theses on a related topic

Consumer willingness to pay for AI-designed products
 (Naina Aitkulova)

2025, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//78kz8o// | Economics and Management / | Theses on a related topic

The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
 (Chourouk Messai)

2025, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/a2k2a/ | Business Management / | Theses on a related topic

Business ethics and consumer attitudes - cynicism and trust
 (Svetlana Kivi)

2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//l3t0uf// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Theses on a related topic

Customer Expectations of Personalized Service in Regional Retail Shops in the Kurdistan Region of Iraq: The Role of Trust and Familiarity in Shaping Consumer Behavior
 (Kazhan Akram Aziz)

2025, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//to9otl// | Economics and Management / | Theses on a related topic

Examining the relationship between gamification and purchase intention in the Chinese context with the mediating role of brand trust
 (Anyu Zhang)

2025, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tzx5i/ | Business Management / | Theses on a related topic

« 1 2 » (total: 11 theses)