Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
consumer typologyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
(Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//a5rx9l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
(Aneta Chlebiková)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149705 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Typologie spotřebitelů na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
(Martin Svěch)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153085 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Typologie zákazníků na trhu vína
(Eva Vavříková)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149408 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Typologie zákazníků na trhu vína
(Eva Vavříková)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149408 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
(Petr Labor)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149450 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
(Natálie Nodesová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fg9su/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
(Veronika Kročilová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Kamila Frolíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uz3pc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh typologie spotřebitelů na trhu vína
(Veronika Dohnálková)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135645 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma