Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

consumers' decision-making

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
 (Thái Hoàng Yến Nguyễn)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/91705 | International Business / | Práce na příbuzné téma

Interrelationships between Behavioural Economics and Consumers
 (Kristýna Knorová)

2018, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/9oi8f5/ | Řízení a ekonomika průmyslového podniku / | Práce na příbuzné téma

The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
 (Leila Baizakova)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//adedsj// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
 (Aliaksandra Sonets)

2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//54x2cc// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
 (Ekaterina Lebedeva)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//sdte7z// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Analysis of Consumers and Consumers’ Behaviour - Case Study of Fast Food
 (Elvira Sharafutdinova)

2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//jvlvws// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
 (Mahammad Mammadov)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
 (Mahammad Mammadov)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

Exploring the attitudes of young Vietnamese consumers towards the packaging of Korean cosmetic products
 (Khanh Linh Nguyen)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/86166 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Consumers Perception towards Eco-friendly Products
 (Denisa Šenkeříková)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//ic5c1n// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)