Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
consumers' decision-makingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
(Thái Hoàng Yến Nguyễn)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91705 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Interrelationships between Behavioural Economics and Consumers’
(Kristýna Knorová)2018, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/9oi8f5/ | Řízení a ekonomika průmyslového podniku / | Práce na příbuzné téma
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
(Leila Baizakova)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//adedsj// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
(Aliaksandra Sonets)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//54x2cc// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
(Ekaterina Lebedeva)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//sdte7z// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumers and Consumers’ Behaviour - Case Study of Fast Food
(Elvira Sharafutdinova)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jvlvws// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Exploring the attitudes of young Vietnamese consumers towards the packaging of Korean cosmetic products
(Khanh Linh Nguyen)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86166 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Consumers Perception towards Eco-friendly Products
(Denisa Šenkeříková)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ic5c1n// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma