Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
consumersKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
(Laura Andresheva-Arginova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v95ba/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
(Xinyu Liu)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86845 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
(Natálie Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83824 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Exploring the attitudes of young Vietnamese consumers towards the packaging of Korean cosmetic products
(Khanh Linh Nguyen)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86166 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
(Thái Hoàng Yến Nguyễn)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91705 | International Business / | Práce na příbuzné téma
How digital consumers counter the threat to their privacy and security posed by Big Data
(Nuno Gabriel Simões Alves)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87990 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumers perception of sustainability of a food system in the Czech Republic
(Martin Žanda)2020, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rosvtu// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Consumers’ preferences to web cookie banners regarding data privacy in the Czech Republic
(Duyen Nu Hanh Phan)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91682 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
(Veronika Moskaleva)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82971 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
(Anežka Blažek Wijsman)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84846 | International Management / | Práce na příbuzné téma