Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
corporate communicationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Zuzana Makúchová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/on2u5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
(Petr Žák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1ccy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity, design manual
(Hana Škvařilová)2008, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ldkkx/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Corporate identity JZD Kiters
(Martin Dolenský)2007, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ol6ow/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína
(Ilona STEINEROVÁ)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9isl3p// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
(Margarita Zidarova)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28949 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Image a corporate identity Pivovaru Zubr, a. s., Přerov
(Pavlína JEMELKOVÁ)2005, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k6habm// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Interní firemní komunikace jako součást Corporate Identity
(Helena BEDNÁŘOVÁ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//y89q1r// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Změna corporate design ve společnosti ZELENKA
(Blanka KOZÁKOVÁ)2007, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s4i452// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile
(Petr INDRA)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2kcqdr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma