Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
corporate communicationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate social responsibility and its role in the public relations
(Darina Khomenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nign5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity konkrétní společnosti
(Soňa Smejkalová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11395/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
(Matěj Klinka)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcap5/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate communication with media.
(Artem Kamalov)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g21ig/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication
(Anna Gordeeva)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zxmo8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication
(Pavla Mautvicová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t9s8m/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitute of Corporate communication with media
(Alyona Ilyushkina)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x9zpp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate Communication with Media
(Konstantin Zhidov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xxphk/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Zuzana Makúchová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/on2u5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
(Petr Žák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1ccy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma