Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
corporate identityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Veronika Zahradníková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvi8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Vitalina Besogonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nenzo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity konkrétní společnosti
(Soňa Smejkalová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11395/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
(Anzhelika Khaustova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/av37l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity
(Jiří Patera)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kb5z5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.
(Radim Havlišta)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y2uf7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity
(Miroslav Nečas)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mmvbw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
(Ondřej Blažek)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qeryk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
(Kateřina Hrubá)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//zn4aq9// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma