Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
corporate identity (ci)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec
(Ivo KAŇOVSKÝ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//le2on4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
(Adam Topinka)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p55rw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Image a Corporate Identity ve vztahu ke kulturním institucím
(Pavel Janáč)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24117 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Corporate identity penzionu Lion
(Markéta HAVLÍKOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ay8a85// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Barva a její význam v corporate identity
(Radek MAČÁT)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bjqtml// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka
(Terezie Otavová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149601 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Image a corporate identity Pivovaru Zubr, a. s., Přerov
(Pavlína JEMELKOVÁ)2005, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k6habm// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh firemní identity společnosti
(Marek Basler)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/127743 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Význam corporate identity v podniku CZ Fruit
(Martina OBORNÍKOVÁ)2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6at16j// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma