Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
corporate image.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
(Ondřej Kopřiva)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pts8vy// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky
(Andrea Proschekova)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b47tx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
(Pavla KŘÍŽKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//egaoh8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování Corporate Image a Corporate Identity jazykové školy
(Jaroslav Břeň)2013, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//qhq4np// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování Corporate Image a Corporate Identity na příkladu společnosti www.seznam.cz
(Jakub Šumanský)2013, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//0rz0um// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza image vybraného podniku
(Marek Pecina)2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/et96f/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Filip Manert)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma