Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
corporate marketing communicationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrated Marketing Communication and its social implications
(Barbora Perglová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gen8e/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate communication with media
(Margarita Lapotko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ldxyl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate Communication with Media
(Sofya Puzhaykina)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/axs3e/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication
(Anna Gordeeva)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zxmo8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitute of Corporate communication with media
(Alyona Ilyushkina)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x9zpp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Illia Bukhanets)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y5yev/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication.
(Michala Žitná)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7k4b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication
(Ntaniela Zafeiri)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nwv6g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma