Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cosmetic marketKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující spotřební chování na kosmetickém trhu v ČR
(Tereza Krajdlová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76982 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Uplatnitelnost absolventů oboru Kosmetické služby na trhu práce
(Eva Švecová)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ys95y/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky M.A.C. na trhu kosmetických produktů
(Denisa Hradcová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g7at6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internationalisation of business and global marketing
(Munira Iadgarova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qcgo5/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Inovace výrobku pro zahraniční trh
(Denisa Dvořáková)2018, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/h948z/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh loga pro společnost působící na trhu kosmetiky
(Michaela Šubová)2012, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/95376 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
(Barbora Nováček Látalová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//tn8mvo// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán zavedení nové kosmetické značky na český trh
(Zuzana Benešová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/edm3e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů
(Georgios KOULISIANIS)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dydc42// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurence na trhu kosmetických služeb
(Pavlína Tomášová)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/95183 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma