Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
country brandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
(Sabina Rzayeva)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aqtn9/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Branding destinácií cestovného ruchu v Európe – komparatívna analýza
(Erika Baksová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/e2x8t/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
The impact of branding strategies on the CRM process: The case of Coca Cola in Ghana
(Tarek Arslan)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lvwd0i// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Veřejná diplomacie a pověst státu - případová studie Finsko
(Anna Zouharová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49951 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma